The Gods Live Hard, Sell Hard

Cogito, ergo sum
Jag tänker, alltså finns jag


Nu har vi nyss kommit hem från kvällsprommenaden och och fått av oss alla kläder (reflexväst i Loks fall) och nu blir det en film med husse, som suttit och lirat sina älskade facebookspel medan vi har varit ute och hurtbullat oss. Nej promenaderna sköter jag och Fia så bra själva.

Imorrn blir det kontorsdag med Jimmy. Mats och Bogge ska upp till Jokkmokk över dagen. Imorrn blir det nog att göra det sista med det här datorbytet och då kan jag nog med andra ord lämna min rackliga skräpdator på kontoret och bära hem min fina nya. En Dell det också men en f*n så mycket bättre.

Nä, nu kom Mats ut ur duschen så nu blir det film. "The Gods Live Hard, Sell Hard" tänkte vi se. Jag har ingen aning om vad det är men jag hoppas att den är bra men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0