Äcklig gubbe

At vindicta bonum vita iucundius ipsa.
Men hämnden är ljuvare än livet självt.

Nu har veckan kommit igång igen. Igår var jag, Jessica och baby Wille till Piteå och hälsade på Cilla i hennes nya lägenhet. Det var verkligen superfint. Mitt i ett villaområde låg det några huslängor med lägenheter. Alla med egen ingång och uteplats mm... Det blev kinamat, tv och en massa surrande. Vi blev där till 22.00 tiden.

Nu sitter jag på kontoret och hade snart tänkt vända hem till byn igen. Det finns en massa att ta tag i där så som tvätt, målning, städning, hundning...........

Jag och Mats hamnade i en löshårsdiskussion för någon kväll sedan.

Mats:
Men alltså, när man gör hårförlängning, är det riktigt hår dom använder då?
Jag: Ibland
Mats: Men man vet ju inte vart det kommer ifrån
Jag: Ja men vaddå då? Det är ju bara hår
Mats: Men det kan ju vara någon äcklig gubbe som har haft det


Nä, nu ska jag jobba bort någon driva innan jag är redo för hemfärd men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0