Bastu vettu...

Beneficium accipere libertatem est vendere.
Att ta emot en gåva är att sälja sin frihet.

Äntligen fredag får man väl säga. Idag har det varit lite jobb. Klockan är ju inte ens två och jag är hemma för dagen så att det blev en skön och kort arbetsdag. En alldeles utmärkt fredag med andra ord. Ikväll blir det såklart fredagsmys med god middag och Idol. Vi ska även vara hos Jimmy ikväll och göra i ordning allt inför imorrn så det är klart. Jag är himla sugen på att basta så om det bara finns tid så tänkte jag hinna klämma in det också med hårinpackning, ansiktsmask och peeling så att man blir riktigt fräsch till imorgon.

Nä, nu ska jag fortsätta städa men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0