Grottkvinna

Audiatur et altera pars
Den andra parten bör också höras.

Regn regn och rusk. Jag hörde att det skulle övergå i snö senare under dagen. det blir ju kul med sommardäck. Inte för att jag är något proffs men är det inte lite tidigt för snö redan? Jag är som inte riktigt mogen ännu. Men det är väl bara att hänga med i svängen som vanligt. Vad kan lilla jag göra om nu moder natur har bestämt sig för att det är dags för snö? Picasso tittade ut i dörrspringan och vände tillbaka till sängen. Lok försökte vända tillbaka han också men han var jag ju tvungen att tvinga ut eftersom att jag inte har satt någon kelpiekisslåda i bruk och har inga planer på det heller för den delen.

Idag blir det nog Gossip Girl med Fia. Dom skulle åka till IKEA idag men hade second thoughts på grund av vädret. Man vet ju aldrig hur detta kommer att sluta. Storm och spöregn som ska förvandlas till snöstorm. Det känns helt klart som en innedag.

Nu sitter jag på komtoret och bläddrar i lite papper. Det börjar vara hög tid att stämma av september. Det får nog dock vänta tills i morgon så att jag säkert får med allt. Chefen har vart borta halva förra veckan och tills i dag och jag misstänker att han har sin beskärda del av september liggandes i hans hög.

Nu börjar halloween närma sig. F*n va kul det ska blir. Jag har bestämt att jag ska vara grottmännsika i alla fall.
Något i den här stilen tänkte jag.

Ekson 

Nä, nu ska jag jobba vidare men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0