Helvetesfärden

Ave crux spec unica
Var hälsat kors, mitt enda hopp.

Nu är det onsdag, halvlek alltså. Ikväll ska jag skjutsa Mats, Jimmy och Bogge till Kallax, dom ska iväg till Göteborg och göra affärer. Själv ska jag stanna hemma med våra djur och våran enorma tvätthög. Jag tycker det här börjar klinga dåligt. Det är ju jag som ska åka land och rike runt medan Mats sitter hemma i Boden och skruvar i någon gammal motor. Att ta flytta honom till Luleå gjorde honom nog lite mer Världsvan än jag hade räknat med hahah, nä skojja bara...

 

På lördag är det en offroadtävling som Jimmy och Mats ska köra. Erik skulle också följa med så jag och Sandra tar nog med oss Lok och åker dit vid lunchtid lagom till dom har börjar få hamburgarna grillade och klara. Kanske följer vid med och åker en sväng också om man kan hoppa av helvetesfärden efter ett tag.

 

På lördagkväll blir det nog middag hos pappa, min farbror är ju uppe över helgen. Jag funderar på att åka ner till Stockholm någon helg och hälsa på Mini. Jag kom på att jag nog inte har vart där sedan jag var där och gjorde jobb där nere och det var f*n inte igår. Men det får bli när det blir. Det kommer en tid för allt men jag har då semesterdagar kvar att ta ut och något säger mig att ska jag ha någon sememster så är det nog en god idé att ha det inom den närmaste framtiden.

 

Nä, nu är det dags för lunch men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

 

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-10-22 @ 17:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0