Hemlis

Bene qui latuit bebe vixit
Den som väl dolt sig har levt väl

¡Buenas noches! mis amigos! Denna dag har varit maxad av sysselsättning. Dagen har spenderats hos Fia. Jag har fått träna magmsuklerna ordentligt eftersom att Micke var hemma och när dom där två sätter igång så kan inte den bittraste hålla sig för skratt. När jag kom hem så har jag provat ut kläder och planerat inköp för morgondagen. Inför halloween alltså.

Imorrn blir det jobb och stan med Fia och Sandra. På morgonen ska jag och Fia också iväg på hem hemlig grej. Jag berättar imorrn. och sedan så börjar det väl vara dags att fixa hemma hos Jimmy inför lördagen.

Nä, nu ska jag se lite tv och gå å lägga mig, ska upp tidigt imorrn men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0