IKEA

Arte et marte
Med fredlig id och krigisk bragd.

Idag är det ta mig f*n fredag. Jag sitter på kontoret och tar igen det jag missade igår när jag var och roade mig på IKEA. Det blev att Sandra följde med istället för Toby. Vi hade en riktigt trevlig dag och nu har jag även fått mig ett par uggs. Fake i och för sig men still. De hittade jag på Skopunkten för 249:- och blev riktigt nöjd över dom.


Ikväll ska pappa komma och äta middag. Annars blir det nog bara soffläge. I morrn ska jag på bröllop och hur sedan kvällen kommer att se ut det är det än så länge igen som vet.


Nä, nu ska jag jobba vidare men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: Theresa

Ja ikväll blir de lugnt ska ha filmkväll med Tommy får se vad vi hittar på imorgon, kan bli party men inte säkert än.

2009-10-02 @ 13:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0