Smink

Aut vincere, aut mori
Segra eller dö.

Idag är det fredag skulle man kunna säga. Vi ska nämligen vara lediga i morgon. Nu sitter jag på kontoret här i min ensamhet och väntar på att mamma ska ringa. Vi ska nämligen ses för en tidig lunch. Sedan en sväng på stan och köpa lite smink. Efter det ska jag åka ut till Toby och lämna av lite grejer och om jag bara hinner ska jag till Jessica efter det eftersom att jag bangade det igår. Jag har inte ringt min kusin heller som jag skulle men det får nog bli nästa vecka. Typiskt, jag hatar när saker jag har planerat inte blir av...

 

Nä, nu hade jag absolut inget mer att komma med men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0