UA

Aurea mediocritas
Den gyllene medelvägen.

Nä är vi tillbaka från lunchen. Det blev traditionsenligt på Örnvik. Dom har alltid riktigt bra mat på fredagar så det var smaskigt som tusan. Nu ska vi fakturera lite och sedan tror jag att det börjar vara dags att göra helg. Jag måste bara åka förbi och handla lite mat inför helgen och sedan är det raka vägen hem till byn.

 

Igår följde jag med Fia till bvc. Där vägdes och mättes lilla Sebastian. Allt såg bra ut och han utvecklades allt enligt regelboken sa barnmorskan. Så den besiktningen blev alltså UA. Lilla killen, klart han är perfekt. Han är den sötaste lilla kille som finns.

 

Nä, nu är det dags att ta tag i arbetet men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0