Budföring

Ars amandi
Konsten att älska

Idag ska jag åka till Boden och hämta ut en ny bluetooth eftersom att min gick sönder efter ringa en dags användande. De skickade in den på lagning men eftersom att de inte hört något ännu så skulle jag få komma och och välja mig något annat. Jag ska även skicka iväg mina Uggs som kom igår men var fel storlek. Alldeles för små. Jag sålde dem till Värmland. Det var då ett jäkla intresse men ingen är ju gladare än jag över det.

Klicka för att se nästa bild

Sedan blir det nog att åka till Fia för lite GG. I morgon ska jag med Jessica och en annan tjej och träna hund. Budföring ska det tydligen tränas i morgon. Vi var förresten till Jessica och Markus igår kväll och gjorde lite bytesaffärer. Vi bytte våran byrå mot en köpmandisk. Det är så himla fiffigt när man kan byta mellan varandra. Då får alla exakt det dom vill ha, och gratis dessutom. På torsdag så blir det IKEA. Toby trodde att han kunde avvara en dag för detta uppdag men inga löften är gjorda så jag är lite nervös. Jajja annars var ju Ulf extremt sugen på att följa med *khrmf*

Nä, nu ska jag ta tag i arbetet men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0