Kärleken är död

Amori morte
Kärleken är död

Hej hopp... Jaha nu var halva helgen avklarad. So far so good. Igår var det fredagsmys för hela slanten. Tacos, Idol och någon film som gick på tv efter det. Vi fixade även med kaklet i köket, hängde upp bastgardinerna i köket och ställde köpmandisken på plats i kontoret. Idag har vi varit på storheden och shoppat. Bland annat så köpte jag mera färg till mitt hyllprojekt. Mats har också varit och fixat med pallar till veden som vi köpt av Mickes pappa, han skulle visst komma förbi med det idag. Skönt nu är det ur världen inför den kalla och långa vintern. 
 
                            
Ikväll kommer Jessica, Markus och lille Wille hit på middag. Det blir bastu och några öl och självklart god mat. Jag kanske skulle ta och sätta igång med efterrätten nu på en gång, det hade jag helt glömt bort. Blåbärspaj får det bli. Det borde alla tycka om. Farmor gav mig en liter rensade blåbär, perfekt! Då räcker det till en massa pajer.

Lilla Lok har också fått sig en ordentlig tur i skogen nyss. Han springer för kung och fosterland. Jag bekväm som jag är puttrar bakom på fyrhjulingen. Ibland blir han trött och stannar och väntar på att jag ska plocka upp honom, sedan efter 2 sekunder vill han ner och springa igen. Jag tycker redan man ser en positiv förändring på hans kropp av foderbytet och denna slags motion.

Nä, nu ska jag ta i tu med den där pajen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ja gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä hörde att de på ellos var typ dubbla pris än de du köpte! Haha, innan jag får på erik en utklädnad :D Jo slippa alla skjutsar hit och taxiresor dit :)

Nu är det bara att du handlar dig en mops om de är något för dig och Mats! Tänk vad söt den ska vara när den grymtar omkring på gården!

2009-09-19 @ 19:24:13
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: Sandra

www.bodega.se maskeradkläder tills ögonen blöder..

2009-09-21 @ 17:39:29
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mohaha! ;P

Förstår Mats verkligen vad han gär när han låter dig fara och titta på dem? Det är ju som att seala dealen för oss kvinnodjur som vill ha nåt :D

Jag följer jättegärna med om jag är ledig! Nu i veckan eller? Är ledig Onsdag iaf :)

2009-09-21 @ 20:06:31
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0