Fackhandeln

Aliis si licet, tibi non licet.
Även om det är tillåtet för andra är det inte tillåtet för dig.

Nu sitter jag här helt sysslolös. Benny har varit och farit. Jag trodde han skulle bli här hela dagen i dag och även i morgon men han skulle ta hjälp av någon kollega så att det hela skulle gå fortare så han kommer över huvudtaget inte i morgon. Eller sysslolös är jag väl verkligen inte. Jag har en ordentlig hög som jag ska bokföra men jag vill som inte på att komma mig för.


Toby har i alla fall lovat att han ska följa mig på IKEA i morgon om jag nu har lyckats färdigställa min inhandlingslista tills dess. Jag hörde mig runt lite i fackhandlen igår och det ska tydligen gå hur fint som helst att måla denna hylla jag har tänkt köpa på IKEA.


Har ni hört om den trötta svenska grisen som åkte till USA och blev pigg?
"Erik"

Igår var den stora dagen äntligen här. IDOL hade premiär. Jag bara älskar att sitta i soffan och studsa av glädje och skämmas med dom som inte riktigt fick till det. Dessutom har jag upptäckt kanalen TV400, där dom visar repriser från BigBrother 2003, det året Linda Rosing var med. Jag hoppas dom fortsätter med Gynningåret sedan för hon var väl året efter? Jag minns inte riktigt.

       
                                
Nu ser det ut som att jag ska spendera min dag med Jessica och baby Wille, trevligt. Kanske blir det i Ängesbyn denna gång. Då blir nog Lok nöjd. Han är så förtjust i hennes schäfertik Aina.

Nä, nu ska jag jobba lite men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer
Postat av: fia

hej baby!

sorry för att ja aldrig svarde igår,e svin sjuk=( såg att det blir ikea iaf,kul=)handla nu inte upp alla pengar,de e ju snart jul.

xoxo

2009-09-09 @ 11:53:56
URL: http://lejansgard.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0