Tagit nakenbilder

Amicus certus in re incerta cernitur.
I kritiskt läge prövas vännens trofasthet

Idag sitter jag på kontoret och pysslar med lönerna. Efter lunch ska jag åka hem och sätta igång med avstämningen och sedan ikväll blir det nog bara middag, soffläge och Idol. Mats är hemme hela denna vecka så jag har någon annan än Lok att samtala med. Inget ont om Loks åsikter och utlägg men det börjar kännas lite enformigt. Han vill bara disskutera samma saker hela tiden, nämligen det irriterande i att grannarna tar sig friheten att gå omkring på sin egen gård.


Jag ska agera färdthänst åt Sandra även idag. Men det passade succé hon slutade vid ett och jag e klar i stan vid två så det här teamworket fungerar ju fläckfritt.


Jag hittade en lista på en väns blogg..

Är du..

Arrogant: Nej

Osäker: På vad?

Trött: Ja

Intressant: Säkert för någon

Smart: Absolut

Barnslig: Nej

Liten: Bara när jag är med mamma

Lätt: Beror på vad man jämför med

Skoltrött: Nej

Rolig: Jag har mina stunder

Pratglad: Näh

Frågvis: Ja

Organiserad: Ja visst

Hälsosam: Inte för fem öre 

Blyg: Nej

Attraktiv: Det ligger i betraktarens ögon 

Lätt uttråkad: Ofta 

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: Ja



Har du..

För många vänner: Nej

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Nej

Färgat håret: Ja

Brutit några ben: Nej

Några piercings: Ja

Egen dator: Nej

Gjort bort dig rejält: Ja

Bra självförtroende: Ja

Komplex: Ja

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: Nej

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Nej

Dumpat någon: Ja

Stulit någonting: Ja

Gjort något olagligt: Ja



Vem..

Saknar du: Fia

Vill du döda: Våra grannar (pissmyror)

Rörde dig sist: Mats

Slog du sist:
Jag har aldrig slagit någon (Mats får sig en smocka om dagen men
det måste räknas som oseriös misshandel)

Kramade du senast: Mats

Kysste du senast: Mats

Skrev du till sist: Sandra

Vill du vara som: Mitt bästa jag

Sårade dig sist: Det får bli oskrivet

Vill du bli galet full med: Theresa

Gjorde dig riktigt glad senast: Mats

Fick du sms från senast: Jessica

Ringde dig senast: Mamma

Ska du gifta dig med: Jag har varit gift med Mats i ett år

Får dig att skratta: Fias sambo Micke är en omänskligt roande natur




Nä, nu har jag en grej istan som jag ser ut att vara lite sen til ooops.. men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.




Over and out


Kommentarer
Postat av: BÄRNST GUNNAR

men vaaaddddddddddddddddddddddddddd??????????????

2009-09-26 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0