Välklädda kypare

Ad maiorem Dei gloriam
Till förökande av Guds ära (Jesuiterna)

Nu har Benny det cop varit här och vi har påbörjat ett årsbokslut. Vi ska ses två dagar nästa vecka också. Så det här ska nog vara avklarat i en handvändning *peppar peppar*

Igårkväll blev det film för hela slanten. Först "Legally Blonde" och sedan "Angles and deamons".  Ikväll ska Mats och hans pappa ut och äta middag med någon affärskontakt. Jag ska agera chaufför och vad jag ska roa mig med när dom är och äter det vet jag inte. Jag får väl sitta tvärs över gatan på McDonalds och äta någon billig hamburgare och önska att jag satt innanför den blänkande glasrutan med dyra gardiner och fina bord. Där kötträtterna serveras av välklädda kypare. 


I morgon ska farmor komma på besök meddelade hon igår. Hon skulle visst ha med sig en ny ranson av sina underbara bakverk. Jag fick en ordentlig laddning sist men det börja tryta på kakhyllan i frysen så det kändes väldigt välkommet.

Jag hittade lite söta bilder på Herr Lok. Enjoy!






Nä, nu ska jag åka och besikta bilen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0