Vi har kraften att skada

Ad nocendum potenses sumus
Vi har kraften att skada

Idag var grabbarna visst hungriga tidigt. Vilket passar mig perfekt eftersom att jag har ett möte kl: 13.00 så nu är dom och köper mat, vi tänkte käka här på kontoret idag. I eftermiddag ska farmor som sagt komma på besök och ikväll ska jag med Jessica på Hundhuset, undra vad det blir för aktiviteter där idag. Sist var det riktigt kul men det regnar ju idag... Hoppas att det blir bättre så att vi kan vara utomhus.

Mats åker inte på jakt fören på lördag så jag har skjutit på min date med mamma till på lördagkväll efter att vi har varit i Storforsen. Vi ska åka till Fia först så att mamma får se lilla Sebastian och sedan blir det väl att hyra film och sånt. Nykterheten är ett faktum!

Nä, nu ska jag fixa med lite grejer innan maten kommer men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-09-02 @ 15:20:04
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det verkar inte bättre, lika bra att börja gräva graven :P

Men då kan du ju komma och äta fika tills du storknar på Söndag hos oss! :)

2009-09-02 @ 15:29:14
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0