Utförde lite huskurer

In effigie
I avbild, som symbol


Då börjar även denna storhelg att lida mot sitt slut. Jag kom hem från Kvikkjokk igår vid lunch. Sandra skulle jobba igår och var tvungen att åka, jag hade som inget annat val än att följa med eftersom att Lok har vart hos pappa och han börjar ju jobba i morgon. Mats och de övriga semesterfirarna kommer hem i morgonkväll. När jag kom hem så ringde mamma och ville komma ut. Hon och Hasse dök upp med korv, cola och kaffe så vi grillade korv och hade mys här hemma på gården. Jag var lite skeptisk till en början, sitta hemma på gården som nån tönt. Men det var ju riktigt trevligt och solen var precis den samma här som ute på en skotertur. Jag fick lite färg på näsan dessutom. Efter det så tog jag en skön bastu och utförde lite huskurer på hår och hud. Jag hade turen att bli inbjuden på middag hos pappa med farmor och Tore också.

Senare ville Cilla gå ut och slå klackarna i taket med det fanns inget som tog emot så mycket som det, så jag föreslog bio för Sandra och Erik. "Farsan" av Josef Fares blev det och det var ett bra val för den var fruktansvärt rolig. Vi skrattade så att vi grät där ett tag. Skådespelaren Torkel Pettersson är ju inte klok alltså.
FIGHTPLAY farsanstor FARSAN Bild
Nu har jag just kommit hem från släktmiddag nr 2, denna dagen hos mamma med mormor, morfar, morbror mf... Sandra skulle komma förbi en sväng, så vi kunde kika på hennes labbrapport och sedan tror jag det får bli film.

JAG SKULLE VILJA GÅ UT MED EN EFTERLYSNING AV EN FÖRSVUNNEN PERSON. HON ÄR CA 165 CM, KORT LJUSBRUNT HÅR, BLÅA ÖGON, BLÅ VOLVO, BRUKAR SES MED TVÅ SMÅ CHIHUAHUAOR OCH EN MÖRDARDOBERMANN. OM NÅGON SETT HENNE, VÄNLIGEN KONTAKTA MIG!

Nä nu ska jag söka fram loppshampot, tror Lok ska få sig en omgång till men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

Kommentarer
Postat av: sofia

här är jag min älskade vän=) hoppas vi kan ses snart, sorry för igår vi har bar lite knas med natt rutinerna nu när tand nr 2 är på G. Xo

2010-04-05 @ 20:35:02
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: Theresa

Coolt.. såg också den filmen på bio, fast i fredags. Håller med om att man fick sig flera goda skratt :) Blev rätt lugnt igår vi var aldrig ut utan satt några pers hemma hos Linn och spelade lite...

Ha det bäst!

2010-04-05 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0