En ny nivå av äcklighet

Insigniore cum laude
Med beröm godkänt

Jag och Sandra kokade lite varm choklad, värmde bullar och gav oss ut för en mysig eftermiddag i skogen. Men av alla äckliga äckligheter som Lok förut har lyckats med så har han idag överträffat sig själv med råge. Han har hittat något att rulla sig, den stanken har en mänsklig näsa aldrig utsatts för förut! Den genomgroteskt vidriga dräparstanken går helt enkelt inte att med ord beskriva. Vad skulle jag göra där mitt ute i ingenstans, det var ju bara att packa in äcklighetshunden i bilen och påbörja den otroliga färden hem som by the way aldrig förut har känts så lång. Hade det inte varit för alla dessa jäkla djurrättsföreningar som ploppat upp överallt så hade jag knutit fast honom i dragkulan och släpat honom efter bilen hem.

Väl hemma och i duschen då man trodde att slutet på allt lidande var nära så kom ju det lilla bakslaget. Stanken var precis lika mustig och fin efter ett långt tvagande med shampo. Den enda egentliga skillnaden var väl att nu doftade även mina händer av detta naturens under. Jag sitter här röd av ilska och törs inte ta i något.... av allt äckligt äckligt, nu är han billig alltså.....

Gammal duschbild på Lok den Allsmäcklige

Igår blev det en stadssväng för mig och Jessica, lite shopping och en fika. På eftermiddagen så tittade min söta kusin ut med lite mammakläder, bland annat en jättefin vinterkappa så nu är jackproblemet löst. Det tackar jag allra ödmjukast för! Imorgon ska jag möta upp Malin i stan för en fika och lite skitsnack. Utöver det så blir det jobb och mathandling. Jag har skjutit på det men nu börjar nödprovianten också ta slut, blir en burk köttsoppa till middag i afton. Nu råkar ju det dock höra till mina favoriter så det kändes inte så illa ändå.

Mats åker nog inte uppåt fören på söndagmorgon, det var ju skönt i alla fall. Det blir tillräckligt länge i alla fall. Sandra fyller år nästa vecka men skulle nog ha kalas i helgen och då missar han ju inte det heller. Han brukar vara ganska mån om att hålla sig framme när det vankas bakverk.

Nä, nu ska jag gå och köra mina händer i diskmaskinen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out 

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Ja jag är inte döende så de är absolut ingen fara :) Men jag ska ta de lugnt och inte stressa! Ja men 14.00 låter perfekt, inne vid smedjan! Jag parkerar i smedjans parkeringshus!



Ja nu var de en tjej och vi fick se hela huskan på henne ^^ Så roligt de var att se henne denna gång eftersom hon gömde sig så sist, de var väll den lilla bonusen för dagen :)



Ska bli så spännande att se vad ni får för en liten :)

2010-08-31 @ 16:51:47
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0