Bedårande

Homo sum, nil humani a me alienum puto
Jag är människa, intet mänskligt är mig främmande


Nu är vi tillbaka på kontoret, mätta och glada. Bogge stormade just in med lite fikabröd, vi hade en del företagsrelaterade saker att fira. Skönhetsbehandlingen i stan gick bra. Jag tycker väl inte att jag blev just nå vackrare men det är skönt att hålla sig fräsch.

 

Jag satt och tittade på gamla bilder på datorn och hittade denna. Det är samma dag som Fia kom hem med lilla Chili, 8 veckor. Jag minns inte riktigt vart det var dom hämtade henne med det var väldigt långt ner i vårt avlånga land i alla fall. Visst var hon helt bedårande söt!? Eller ja, var och var det är hon ännu!♥


Nä nu är det dags för sista rycket innan det är dags att bege sig mot harmonin i byn men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0