Error

Gloria in altissimis Deo et in terra pax hominibus bonae voluntatis
Ära åt Gud i höjden och frid på jorden bland dem som han har utvalt


Idag på lunchen så berättade en av karlarna att han hade tvillingar där hemma. Vi pratade en stund om detta och så frågade jag honom om man inte får lite av en chock just när man får reda på att det är två barn som ska komma och inte bara ett som man trodde från början. "Jo du. På första besöket så var det ju som bara en koll. Då sa dom inget, bara att allt såg bra ut. Det var senare när vi skulle på ultraljud som hon sa, oj hoppsan vad ser jag här, det är två stycken här i. Jag tänkte att oj, herregud hur ska detta sluta. Efteråt så skulle jag ner på stan och ta ut pengar i bankomaten. När jag står där så kunde jag inte komma ihåg vad jag hade för kod. Jag hade haft samma kod i 10 år men kunde inte alls komma ihåg vad det var. Jag har inte kommit på det än idag och tvillingarna är 15 år nu."

            
              
Efter jobbet så åkte jag till Jessica. Dom hade varit på babysång och lilla baby Wille var nyvaken och hungrig så vi satt och surrade lite medan han fick sitt mellanmål. Lok och deras schäfer Aina härjade så det bara sprutade saker. Innan jag åkte så fick jag med mig en dragsele för att kunna prova Lok framför skidorna. Jag ställer mig lite skeptisk till hans ledarroll så det var ju bra att få låna och prova så man inte kastar en massa pengar i sjön om det som jag misstänker visar sig att drag inte är något för vår lille herre. Så fort rysskylan har dragit förbi så ska vi ge oss ut på isen och ge det hela ett försök.

Baby Wille

Bild från http://jessicabvall.blogg.se/

Jag funderade på hundhuset ikväll men det blev inget av den saken. Det är ju så kallt också och med trasiga glödstift på bilen så är man ju lite nervös i denna kyla. Kanske nästa vecka. Ikväll blir det bara soffhäng med Mats och våra små krabater. Mats åker upp till Kiruna i morgonbitti så det är väl bäst att passa på att få lite quality time med honom.

Nä nu ska jag kasta mig på soffan innan Mats är klar med dammsugningen och hinner före. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0