Hålla andan

Horribile dictu
Hemskt att säga


Jag har just sett klart "L WORD" och ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga så jag låter det helt enkelt vara osagt.


Idag då... Jag gjorde min dagliga tur till kontoret på morgonkvisten och stannade där bland alla papper till lunch, hem snabbt för att rasta hund och sånt sedan åkte jag över till Fia och Micke en sväng. När jag kom hem så fick jag en invitation till Sandra och Erik, där stannade jag tills Mats var tillbaka från Skellefteå och det var dags för middag. Efter vi käkat så åkte Mats och Jimmy till Jimmy och fortsatte med det berömda turbobygget, jag för min del ramlade ner i soffan och har inte tagit mig upp förens nu.

I morgon ska jag eventuellt till Piteå en sväng, annars vet jag inte. Jobb så klart men.. ja vi får väl se. Av väderleksrapporten att dömma så ska vi inte hålla andan i väntan på något ljummet väder i alla fall. På torsdag ville visst Sandra (Jimmys) ses på stan för en fika och lite shopping. Jag hade även planer på att hälsa på min kusin på torsdag men det finns nog tid för allt.

Helgen ligger fortfarande ren och fin utan planer. Kanske tar jag och Sandra oss i kragen och går ut för en drink på lördag, vem vet.

Nä nu är det duschen och sängen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

 


Kommentarer
Postat av: Sassa

Haha, vi måste nog sätta B1/B2 systemet i bruk, för jag kommer ta alldeles för lång tid på mig att lära mig när det är mig det gäller och inte ;)

2010-02-23 @ 23:40:32
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0