I couldn't pull it off

Hodie mihi, cras tibi
I dag mig, i morgon dig


Mätt och belåten! Vi är bjudna till Erik och Sandra och äta semlor men hur man ska få ner en sådan gigantisk go´bit just nu tycks ju för mig vara ett gåta. Men konstigt nog så brukar ju oftast det där om att "det finns alltid plats för efterrätt" stämma.

 

Idag har jag klippt mitt äckliga hår. Jag fick för snart två år sedan för mig att jag skulle ha ett blont hårsvall. Visst fick jag det, visst fick jag det. Men ganska fort så insåg jag ju att jag med mina mörka ögon och vallonska påbrå inte kunde pull it off. Denna blondering sotar jag för än idag. Nu börjar håret få tillbaka sin längd igen men hälften är ju bara skräp.

I morgon ska jag ge mig ut i naturen och åka skidor så fort dagen kommer igång. Jag hoppas verkligen att det blir en lika vacker dag som de senaste har varit. Lok fattade ju dirket att han skulle dra mig så jag vill tro att vi kommer att få en väldigt rolig dag ihop jag och Lok. Kanske jag kan få någon bild på spektaklet, det borde i alla fall gå att utskilja siluetter, jag tänkte när det är dagsljus och allt. Gud i himlen vad jag känner mig ofullständig utan en kamera som man kan lita på.

Nä, nu ska vi åka till Sandra och Erik men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0