Lyckan är fullkomlig

Habemt sua fata libelli
Böcker ha sina öden


Nu har jag sålt kameran, fått upp Mats ur sängen, städat lite och fått frukosten avklarad. Nu ska vi åka till Persön och tanka en dunk sedan kommer Jimmy och Sandra hit, så ska vi åka ut på en långsväng med skotrarna. Vi hade tänkt åka till Boden med omnäjd och köra lite, så underbart väder att man blir alldeles varm på insidan. När solen kommer tillbaka finns det inget som kan få mig nere. Lyckan är fullkomlig!



I morgon ska Cilla komma hit och hälsa på. Hon har aldrig varit hit till huset så att det börjar verkligen vara på tiden. Det blir så klart lite jobb och sådant i den stilen också. Vi har idag påbörjat en tre dagar lång avmaskningskur på Picasso så nu gäller det att komma ihåg att ge honom måndag och tisdag också. Jag har lagt påminnelse på telefonen för annars skulle det aldrig gå.

Nä nu ska vi åka iväg till macken men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Jaa man blir SÅ glad nu när solen är framme <3

2010-02-07 @ 11:40:07
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0