On the road

Honoris causa
För hederns skull


Nåja, vad är väl en helg i Ängesbyn, den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar! Helgen har varit alla tiders och får full pott av mig. Fredagen bestod av tacosmiddag här med Jimmy och Sandra. Sedan kom Erik och Sandra, Bebben och hans tjej också hit. Då blev det spel och diverse drinkar. På lördagen blev vi bjuden på middag hos Jimmy och Sandra. Fläskfilé, pepparsås, potatisklyftor mm, sååååååå j*vla gott! Sedan var planen att jag och Sandra skulle gå ut på det nya stället i Boden men efter middagen och ett vinglas så var medvetslkösheten nära så vi sköt det på framtiden, hastade till statoil precis innan stängning och bunkrade upp med en massa godis och cola. Sedan åkte vi alla fyra hit och kollade film. Mats och Jimmys kusin Tommy, hans tjej och dotter var också med på middagen förresten, Tommy hjälper Jimmy med turbobygget i helgen.

Gud vad jag längtar till våran roadtrip ner till huvudstaden. Nedräkninger har börjat. Jag, Cilla och Strande on the road! ♥



Nä nu ska jag fixa lite lunch sedan vill jag hitta på något kul! men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out


Kommentarer
Postat av: jessica

Ska du och Lok med till boden och träna lite ikväll? Snälla Snälla? Hade vart kul. Åker hemifrån runt 19.

2010-02-21 @ 13:24:54
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0