Så fort möjlighet ges

Haud semper errat fama, aliquando et eligit
Ryktet felar inte alltid, ibland väljer det


Jaha då var arbetet avklarat för denna dagen. Förmiddagen spenderade jag i skogen med Sandra, Lok och Miro. Det har ju varit en helt underbar dag med sol och rosiga kinder. Det var faktiskt ganska kallt kände man när man väl kom ut men vi hade ju klätt oss ordentligt så det gjorde inget. Efter skogsturen så spelade vi lite kort, sedan åkte Sandra hem och jag åkte in till stan. Handlade lite sånt och sedan hem och sätta sig framför datorn med jobb. Nu kom Mats precis hem så nu gör jag också kväll.

 

Jag har börjat lägga in en tjatstöt att vi ska åka till Övik och hälsa på Mats mamma och hennes sambo men tiden verkar aldrig riktigt vilja räcka till. Nu till helgen ska vi fixa en massa här hemma såsom hyvla dörrar, måla hyllor, måla dörrar mm.. helgen efter det så ska vi till Sandra i Boden och sedan gå ut på det nya stället där, minns inte riktigt vad det hette och helgen efter det så är det den årliga MoonligtBowlingen med Road Runners. Kvikkjokk som vi så stort skulle åka till var och varannan helg hela vintern har då fått klara sig utan oss, så dit ska det väl också åkas så fort möjlighet ges.

 

I morgon ska jag vara på kontoret. Lite fix med chefen innan han åker till Sthlm resten av veckan. På fredag har jag inte så mycket som en plan för något alls. Lunch med pappa ska det eventuellt också bli i veckan men han var tydligen upptagen på fredag så vi får väl se hur min torsdag ser ut, om det alls blir möjligt.

 

Nä, nu ska jag kasta mig på soffan men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0