Sitt vackra leende

Fortuna multis dat nimis, nulli satis
Lyckan ger många för mycket men ingen nog


Ny vecka nya äventyr. Idag kring lunch så åkte jag iväg till Sandra och Erik. Vi tog hundarna och promenerade ner på isen där det blev lek och en del fotografering. Sedan har vi bara hängt hemma hos dom, spelat kort, fikat (supergod cheesecake) och pratat om framtiden. På vägen hem så mötte jag Fia och blev stående med henne en stund, trevligt. Blir så sällan nu för tiden. Sen kom Erik och Sandra och körde om mig på Ängesbyvägen, på väg mot Statoil för att handla middag. Så strax kommer dom hit så blir det lite skräpmats OS!

 

Dopet i lördags blev över all förväntan. Sebastian skötte sig som den ängel han är i kyrkan, inget fick honom att tappa humöret och sitt vackra lilla leende. Fikat efteråt var delicious och presenterna var många. Nu är jag och Mats stolta gudföräldrar. Mats är så himla nöjd att han kan titulera sig som "The Godfather" nu.

Mats, jag, Fia, Sebbe och Micke

Mats, jag och våran fina lilla gudson Sebastian.

Fias sida av släkten plus några vänner

Bilderna har jag lånat från Fias blogg http://tillbyn.blogg.se

Nä nu ska jag kila iväg och hänga en tvätt innan Sandra och Erik kommer med maten men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: sofia

Va fint ditt inlägg blev! du skriver så sällan nu så jag hinner ju läsa samma flera gånger ju! jaja hoppas vädret blir bättre så vi kan ta oss ut nån gång plus att vi måste ju få fara ut alla och rasta skotrarna nån gång innan snön försvinner!

2010-02-02 @ 12:32:22
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0