The more the merrier

Hoc est corpus
Detta är min lekamen


Måndag måndag måndag.... Vädret gör dock att inte ens en arbetsmåndag känns helt värdelös, jag sitter här på kontoret, tittar ut genom fönstret och drömmer mig bort. Onsdag eller torsdag ska jag åka ut på en ordentlig skidtur och låta Lok dra lite. Igår så fick i oss våran del av det fina vädret i alla fall. Det blev lite skoter och korvgrillning med Sandra, Erik och hundarna. Riktigt mysigt var det.

Jag och Cilla ska åka ner till Mini, inte förens i maj men planen är redan färdigställd. Onsdagkväll (12e maj) åker vi ner. Vi ska ta bilen så det blir en riktig roadtrip. sedan stannar vi till söndag. Jag längtar som tusan. Jag fick även höra igår att Strande ville följa med, och the more the merrier! Jag hoppas då även få möjlighet att hälsa på min farbror, det är flera år sedan jag var där så det är verkligen på tiden.

Strande, jag, Cilla och Mini


På onsdag åker Mats bort och kommer hem torsdag, så denna vecka går inte helt i ensamhetens tecken. Himla tur att han slutade att jobba i skogen för där var det uteslutande bortajobb!

Idag ska jag på apoteket och hämta ut medicin till djuren, jag tror att dom har åkt på en släng av lus. Jag ser dock inget på hunden med om den lilla smitthärden Picasso har något så har han ju garanterat det han också. Sandra skulle medicinera hon också efter att ha observerat ökad aktivitet på klifronten.

Nä nu ska jag ta en efterlängtad "efter lunchrök" men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out 

Kommentarer
Postat av: Sassa

Ja, jag har ju aldrig vågat mig på detta fenomen sushi, så jag tänkte att IDAG ska bli den dagen jag också blir trendig och gillar sushi, men icke. :P

Jag verkar ju har tappat bort mina betyg i flytten någonstans, jag hittar dem varken här hemma eller hos maggan, men jag läste på något forum att skolorna måste arkivera alla betyg så jag ska försöka ringa ett pinsamt samtal till björknäs och be om nya :S

2010-02-15 @ 22:23:34
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hände med den nya bloggen ??

2010-02-16 @ 11:07:52
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0