Jag vet inte vad jag vill ha

Haec ego non multis (scribo), sed tibi: satis enim magnum alter alteri theatrum sumus
Jag skriver inte detta till massorna, utan till dig: ty du och jag är säkerligen tillräckligt stor publik för varandra


Jag vet inte riktigt vad som har hänt med min dygnsrytm den här helgen. Jag har somnat tidigt och vaknat lika så. Det verkar dessutom fortsätta i samma anda nu under veckan. Jag brukar inte vara bangen att sova fram till eftermiddagsfikat med idag låg jag i sängen redan innan 08.00 och funderade vad jag skulle hitta på. Jag har gjort det som gick att ta tag i så som tvätt, disk, frukost, nyheterna varit ut med hunden...

 

Cilla ska komma ut idag, det är i alla fall vad jag tror. Jessica smsade också nyss och ville komma ut hon också. Det ska bli kul, fullt hus då med hundarna, baby Wille och vi. Får se vad vi kan tänkas hitta på då.

 

Jag och Mats har blivit någon slags bärgningsfirma här i byn. För inte allt för längesedan så ringde pappa och hade backat ner suven i diket, igår ringde Erik och Sandra som hade kanat ner i ett dike efter en liten väg. Den var väldigt märkligt plogad faktiskt. Den var plogad bred och fin men bara mitten av vägen kunde bära en bil, eller ja en människa också förresten. När man stod längst ut mot plogkanten så sjönk man till knäna. Lurigt...

 

Det här är kameran jag vill ha

Cyber-shot  DSC-W350 guld + Fodral Pix Ultra Compact + SDHC minneskort 4 GB


PIXmania


Jag borde väl köpa mig en telefon också antar jag men jag vet inte vad jag vill ha. Touch, inte touch, ericsson, nokia, samsung, bra kamera, musiktelefon, dyr, budgettelefon? Jag har verkligen ingen aning. Jag har kollat på Samsung Jet, Samsung s5230 och Sony Ericsson Satio. En från alla prisklasser men ingen känns helt rätt. Jag är faktisk mest sugen på en Samsung i alla fall.

   

Satio                          s5230                 Jet

Till helgen är det ju alla hjärtans dag. Jag personligen tycker inte att det är så mycket att bry sig om. Det finns ju så mycket högtider och speciella dagar att man blir alldeles kallsvettig. Allt håller på att bli så amerikaniserat och överdrivet också. En fin dag med varandra precis som alla andra dagar tycker jag är det som är viktigt.

Nä, nu ska jag gå och hänga tvätten men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out



Kommentarer
Postat av: Sassa

Kameran såg ju skitfin ut.. Men kör på samsung Jeten, det passade ju perfekt med allt när du sålde kameran och det :) Då har du ju en fet telefon som säkert håller år längre än en sonyericson..

2010-02-08 @ 12:26:16
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: sofia

Hejsan svejsan gick ju inte så bra med komunikationen idag heller=) men aja så e det ibland. Vi får väl försöka en annan dag=)

2010-02-08 @ 19:55:08
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: B1

Jaa annars kommer det bli som det alltid blir för dig, då kommer alla butiker mittiallt ha sålt slut på den och samsung slutar tillverka den bara för att vara mystiska :D

Joo, påskharen är ju mer aktuell, men jag har hört att påskharen är så himla fattig iår så det är knappt man får en geleråtta i sitt påskägg. Men jag ska pröva skicka in önskelistan iallafall!

Jaa justdet, jag håller mina tummar och tår för Loket, nog tror jag det går bra!

Cheesecaken han ligger stadigt i frysen så det är bara att ni kommer upp så kan vi vända några partier också!

2010-02-09 @ 10:26:17
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: B1

Men jaha, det lät ju skumt! Åh irriterande när man hittar nå man vill ha, men så går det inte att få tag på! :Z

haha ja jag tänkte att det är väl lika bra jag börjar träna in mitt namn så jag kanske kan börja lyssna till det snart :D

Jo det tycker jag absolut att vi kan göra, trevligt att bara sitta där och surra en stund!

Jodå, jag har då så jäkla tråkigt så kom bara kom!

2010-02-09 @ 13:21:21
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0