Läskig historia!

Fidus Achates
Den trogne Achatus


Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyyyyys! Mats har kommit hem från Gällivare för ett tag sedan och slocknat på soffan. Jag ska väl börja med någon slags middag. Sedan så är det filmkväll inplanerad, bara jag och min fina man. Vi ska se "Wallander-dödsängeln" och "Orphan" Den senare tror jag är någon läskig historia!

 

Idag kom "bröllopsboken" hem i brevlådan. Vi blev supernöjda med den. Snäppet coolare än ett vanligt fotoalbum! Jag var ju helt hundra på att något stavfel skulle ha smygit sig förbi mig men det såg rätt ok ut. Däremot så hade jag skrivit "brudtärnantärnan Fia" på en sida, hur i h*lvete tänkte jag då!? Om jag hade haft en kamera som var värdig nog så hade ni fått se en bild men det har jag ju inte så vi får vänta med det. Men jag lovar att lägga upp en sen, den blev så fin så!

 

Jaha annars då... Idag har jag och Lok träffat Sandra och Miro ute på isen. Det gick hur bra som helst, Lok var snäll och duktigt med det lilla energiknippet! Han är så söt med sina blåa små valpögon. Man blir nästan sugen på en till men nej, nej nej inte nu! Jag såg förresten att Toby hade lagt in lite bilder från igår på sin blogg. Kika in där och titta vad vi hade för oss.

Nä nu ska jag sätta fart på kastrullerna men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0