Mi padre

Fortiter in re, sauviter in modo
Strängt i sak, milt i sätt


Fredag och kontorsdag. Jag sitter här med Mats och Jimmy och tjatar om att vi ska åka iväg och äta lunch. Jag tror att jag tar mitt pick och pack och börjar rulla hemåt efter lunchen och börjar med bakningen till dopet. Janson fyller år på söndag så idag ska han firas. Han kommer till oss i eftermiddag, då ska han och Mats ta någon öl i bastun och sedan ska vi iväg till Boden och käka middag. Ming eller Panelen, det får vi se när tiden är kommen.

I morgon är det som sagt Sebastians dop. Kl: 14.00 om jag inte minns helt fel, sedan är det dopfika i Ängsgården. Sen på kvällen ska vi med Jimmy och Sandra på middag hos mi padre. Söndagen blir nog en skoterdag om allt går enligt planerna, så fullt upp hela helgen med andra ord.

Nästa helg är det Jokkmokks marknad. Jag vet inte riktigt vad som är planen men det låter i alla fall som att vi ska dit. Men det är en hel vecka dit så det får vi se.

Nä, nu ska jag fortsätta med mina lunchprojekt men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vad tycker du om Lifehouse's låt Broken? :)

2010-01-30 @ 12:22:27
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: sannie

Lördag idag, hoppas din dag blir awesome :)

kram

2010-01-30 @ 15:26:37
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: sofia

Hallå på du! hörde att mats skulle iväg igen,när åker han tänkte vilken dag vi skulle vandra efter vägen.

xo

2010-02-01 @ 09:24:50
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: sofia

oki, ja men då kanske vi tar oss en sväng idag då, när passar det dig? jag tänkte ta mig ut innan det blir så jätte mörkt, kanske en sväng på isen så vovvarna får springa av sig? jag vet inte men vi kan väl höras på en stund igen, nu ska jag lägga mig och förhoppningsvis få sova en stund, har nästan inte sovit alls i natt och är helt slut! jo just det nu har jag äntlige fått fingrarna ur... och köpt en större skötväskam skönt=) xo

2010-02-01 @ 11:44:23
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0