Seasons in the sun

Festina lente
Skynda långsamt


Jaha då var 2010 här då. Välkommen ska du vara! Än så länge så har det inte hänt något konstigt. Förutom att min brorson fyllde 5 år idag och det tyckte jag var lite skumt eftersom att jag har för mig att det bara var någon månad sen jag var på BB och tittade på honom som nyfödd men tydligen så ska fem år ha passerat sedan dess. Hans storasyster fyller 8 år om ett par månader vilket också är lite konstigt eftersom att jag inte känner mig en dag äldre än då hon föddes. Så idag har jag alltså varit på barnkalas, det var tokroligt att härja med ungarna och Lovisa lärde mig att spela ett spel som hon fått i julklapp, sedan gjorde hon ett bokmärke med Hello Kitty som jag kan använda när jag ska läsa, hon är så söt. Min kusin väntar barn och är beräknad till i morgon så nu väntar alla med spänning på när den nya lilla släktingen ska komma.

 

Igår skjutsade vi Mini till tåget och sedan så åkte vi på middag hos mormor och morfar. Min mamma och morbror var också där och därifrån kom vi inte fören efter 01.00 någon gång. Vi hade med andra ord en väldigt trevlig kväll.

 

I morgon är det jobb som väntar och det känns inte det minsta negativt. Jag stormtrivs verkligen med mitt jobb och jag tycker faktiskt att det känns skönt att julen börjar vara över, jag tror jag ska ta ner julgrejerna i veckan. Nu är jag less på det och vill bara invänta ljusare tider.

 

På torsdag åker vi upp till Kvikkjokk. Jag, Mats, Jimmy, Sandra, Janson, Anton, JanE och vem vet, kanske kommer Ulf också upp. Jag hoppas det, längesen man såg honom.

 

Nä, nu ska jag börja med middagen, sov till två idag och har bara ätit lite chokladkaka på kalaset, svälten är alltså snart ett faktum! men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Längesen jag kikade in på din blogg nu!

Allt bra :)?

2010-01-06 @ 17:12:48
URL: http://aoppaopp.blogg.se/
Postat av: S.

Åhh vad gott med chokladkaka men man kan såklart inte leva på det.

2010-01-09 @ 19:50:38
URL: http://lookschic.blogg.se/
Postat av: jessica

Människa! Ta dig i kragen och uppdatera lite nu! :P

2010-01-13 @ 13:37:37
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: sofia

varför skriver du aldrig nå?



puss

2010-01-14 @ 17:53:51
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0