Traumatisk förlust

Finis coronat opus
Resultatet kröner verket


Lördag och ledigheternas ledighet. Idag är mitt mål att hitta en ny telefon. Kanske inte köpa någon, jag måste ha beslutsångest ett tag först men i alla fall hitta en jag gillar. Det är ett stort steg att ta efter en såndan traumatisk förlust som jag har lidit. Det lutar dock ganska mycket åt en samsung Jet. Jag har kollat dom lite och de verkar vara en succé. Jag har mina motviljor mot Samsung men med denna så spelar det ingen roll. Sms t ex har varit en grej som retat mig gråhårig på. Samsungen sparar väldigt få nya ord innan den börjar byta ut, medan ericsson kan spara i princip hur många som helst. Men med Jet:en så skriver man med "tangentbord" så då spelar ju detta inte någon roll.

Samsung S8000 Jet
Elgiganten

Nä, nu ska jag göra mig redo för att åka in mot den stora stora staden men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer
Postat av: jessica

jadu, det finns inte mkt kvar, så det får nog bli nästa gång jag bakar;)

2010-01-23 @ 10:42:29
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0