Farsdagsturneringen

Liberae sunt nostrae cogitationes
Tankar är tullfria

Söndag och farsdag. Farsdagsturneringen börjar med start nu. Först Boden och en hamburgare på Rönnbäcks, sedan ut till Mats pappa och sedan tillbaka till byn och min fader.

Pappa

Igår spenderade vi kvällen hos Fia och Micke. Maggan var också där och Sebbe får vi naturligtvis inte glömma. Världens finaste kille, han stod helt klart för underhållningen hela kvällen.

Ikväll blir det en älgstek och lite söndagsmys. Hoppas det går någon bra film på tv ikväll för orken räckte inte ända in till stan och hyra film igår när vi var i farten. Vi började se "Whip it" igår men stängde av efter ett tag. Den verkade inget vidare.... Men på onsdag kommer "kommissarie späck" ut på DVD och det kommer jag INTE att missa, som jag har längtat!

Igår fick Malin och Ivan en liten tjej, en Alice. Stort grattis till er!

Nä, nu ska jag hoppa i kläderna och hoppa ut i den kallaste bilen i byn men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0