Älgjakt

Abiit, excessit, evasit, erupit
Han har gått sin väg, avvikit, flytt och försvunnit.

Nu har Fia och Micke fått komma hem från BB med sin lilla kille, så igår var dom här och hämtade hem sin hund. Dom såg så söta ut när dom kom och gick eftervägen med barnvagnen. Det var idag han var beräknad att komma men jag har på känn att Fia är rätt nöjd med faktan att det hela är över och förbi för om jag förstod henne rätt så var det inte det roligaste hon hade gjort. Orginarepliken "Det var det värsta jag har gjort och jag kommer aldrig att göra om det" Ändå har väldigt många av dom som har uttalat sig på detta viset fler än ett barn nu. Det måste ju vara som dom säger att man glömmer för att detta alls ska vara möjligt.

Idag kommer nog Mats mamma upp. Va kul det ska bli med lite besök från henne. Vi ska hyra "Män som hatar kvinnor" Jag ska plocka upp den redan idag när jag lämnar tillbaka en annan film så den finns redo när det är dags.


Nu är det inte så länge kvar tills Mats försvinner på älgjakt. Inte nu på fredag men nästa så pyser han iväg och blir borta till söndagen veckan därpå. Jag brukar åka upp en av helgerna men vi får se hur jag gör i år. Kanske, kanske inte.

Nä, nu ska jag äta lite frukost och åka ner till kontoret men men ta re lungt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: jessica

Tja! Ja det hade vart nice, men tror inte jag har tid. måste ju fixa de sisa inför dopet, sen kommer markus brorsa från norge så han lär väl vela åka och träffa dom en sväng skulle ja tro :)

2009-08-26 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0