Lidande

Faber est suae quisque fortunae
Var och en sin egen lyckas smed


Hello fuckers! Jag insåg just att jag helt har glömt bort att jag är innehavare av en blogg. Det har inte hänt något läsvärt sedan sist hur som helst så det kan nog göra det samma. Igår var vi ut i Luleå, vi var först på cleo och gick sedan vidare till bishop arms. Efter avslutat krökande så styrde vi kosan mot matstället och fick med oss lite fyllemat hem.

Denna dagen har spenderats i soffan. Liggande, sittande, sovande, lidande, telefonerande.... Mats har varit i Selet och hjälpt sin kusin att lägga tak hela dagen så jag har varit helt själv. Vilket inte stör mig alls dagar som denna. Slickar mina sår gör jag helst i ensamhet.

Nä, nu ska jag kolla lite DH men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0