RED XXX-MAS PARTY

Fama volat
Ryktet flyger


I morgon är sista dagen på 2009. Detta året har varit innehållsrikt och bra. Inga katastrofer och hemskheter. Vi köpte huset och jag fick äntligen komma tillbaka inom Luleås gränser. Vi förlorade dock Mats farfar, vilket måste räknas till en katastrof. Men nu är det nytt och och nya händelser på väg in. Det ska bli spännande att se vad 2010 har tänkt hitta på.

 

Ikväll ska jag på gayklubb. Alla gamla tjejkompisar från världens alla hörn är idag samlade i Piteå hos Cilla. Där ska vi äta middag och ta oss en drink. Sedan ska vi vidare till en gayklubb, en kollega till Cilla är med och anordnar kvällen där. och slutligen vidare till en annan klubb som skulle öppna i Piteå ikväll. Jag fick nästan en chock när Cilla ringde iförgår och meddelade detta. Jag hade ju köpt bingolotter och allt. Kvällen skulle spenderas hemma i soffan med en flaska vin, ett par lotter och min äkta hälft. Jag hade ju redan fixat lotterna och vinet i helgen. Superpeppad inför denna mysafton. "Men vaffan, skärp dig Emma! Det låter ju som att du är 53 istället för 23!" Jag fick hålla med om att mitt liv lät lite patetiskt, så nu antar jag att jag ska till Piteå ikväll med andra ord.
Planera in ÅRETS JULFEST Onsdagen den 30/12 kl: 21
I morgon, nyårsafton ska vi vara hemma hos mamma och äta middag, kolla tv och sedan kanske åka in till stan och titta på smällarna. Men det får vi se. Har ju hunden med och jag vet inte om det är smart att lämna honom ensam hemma hos mamma. Inte för att han bryr sig ett skit om fyrverkerier men man ska ju inte utmana ödet.

Nä, nu ska jag ta en dusch men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out



Kommentarer
Postat av: Silli

Men lilla söt.... ;)

2010-01-11 @ 23:06:57
URL: http://kekamba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0