Spöa skiten ur alla!

Maior e longinque reverentia
På avstånd är vördnaden störst (Tacitus)

I går fick vi en riktigt festlig middag hos Bogge och presenter från utlandet. Jag fick bla. en flaska champagne.
Sedan åkte vi förbi Peter och Marie en sväng och vidare till Sunken och Marie i Trångfors. Där spelade vi twister för fullt, det är så j*vla roligt så man får ju aldrig nog alltså! Det blev en tidig kväll, vi åkte hem och la oss vid tolvtiden.
I dag åkte vi förbi Johan och Bella för att lämna blommor till Bella som just fått komma hem från sjukhuset men dom var inte hemma så vi får göra ett nytt försök i morgon.

twister

Jag har just tagit en dusch och ska föna håret. Klockan sju är det middag på bowlingen och sedan blir det väl att spöa skiten ur alla i bowling.

Jag fick i går ett besked som försatte mig i chock. Jag tror inte jag har fattat det ännu, jag behöver nog lite längre än ett dygn på mig för att smälta en nyhet i den här omfattningen. Så j*vla stort! Det är ju helt underbart.
 
I morgon blir det som sagt våfflor hos mormor och hälsa på Bella. Jajja nu ska jag fixa frillan men man ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: fia

hihi hur känns det att inte få säga nå? jobbigt isf förstår jag dig helt och hållet=)

nä nu ska ja äta igen och sen e det dax för sängen,ha så kul ikväll=)



xoxo

2009-02-07 @ 21:38:52
URL: http://lejansgard.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0