Tre polisbilar!

Malum quidem nullum esse sine aliquo bono.
Det finns inget ont utan något gott (Plinius d.ä.)

Idag ska jag åka till Maries mamma kring lunch. Hon ska ta mina mått, hon ska sticka en lusekofta till mig. Gud vad jag kommer bli stissig. Har velat ha en sån länge.

Det hade visst gått rätt vilt till i lördags fick jag höra när Jimmy vaknade och kom hasande in till oss. Dock efter att han och Mats hade åkt hem och sovit men Jimmys bil hade i alla fall fått vara med om både det ena och det andra. Tre polisbilar kom utanför stan där dom var. Det visade sig att det hela rörde sig om ett litet missförstånd men en stackare som bara satt och sov i bilen, han plockade dom med sig till fyllecell. Men slutet gott allting gott.

Det blev aldrig nå våfflor igår, vi ides aldrig åka till Luleå. Men vi var förbi Johan och Bella i alla fall.
Mats och lille Jim har vart i Luleå i morse och skulle vidare till Jokkmokk men de ansåg att det inte var någon vits att åka uppåt nu när Luleå tog så lång tid så det har dom allt skjutit på till morgondagen.

På lördag är det alla hjärtans dag, men det är det väl knappast någon som har missat. Då tänkte vi bjuda ett par vänner på en god middag och dricka ett glas vin.
Under dagen ska jag och Mats ha en "rå om varandra dag" =) Tänkte åka ut med skotern om vädret tillåter.
Helgen efter det så åker vi upp till Kvikkjokk. Fia och Micke ska eventuellt följa med om deras nya anställda har hunnit börja men det ser tyvärr inte så ut. Kanske följer Jimmy, vem vet.

Jajja nu ska jag äta lite lunch men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Vad mysigt det låter.. :)

2009-02-10 @ 10:32:29
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0