Skamlig överenskommelse

Pactum turpe
Skamlig överenskommelse

Howdy!
Vaknade just av att Lok låg och hulkade under sängen, jag kastade mig upp ur sängen och ut i hallen, vi han ut. Eller, ja Lok hann ut i alla fall. Tur att ingen granne just passerade när jag öppnade dörren på vid gavel halvnaken, sedan in och slänga på sig lite kläder och ut till Lok igen.

Nu tänkte jag åka till Sun Tan och bättra på min bränna. Sedan ska jag åka till Luleå och hälsa på Jessica. Få se vad vi då ska hitta på. Imorrn ska jag och lämna Lok till pappa, kanske förbi Fia en sväng om dom nu mot all förmodan skulle vara hemma. Jag längtar faktikt riktigt mycket till i morgonkväll jag tror det kommer bli riktigt trevligt.

Fia ska göra slingor på mig här någon dag men jag är som i valet och kvalet. Alla andra är ju så snygg i blekta slingor men varenda gång jag gör det så blir jag missnöjd och tycker jag ser risig ut?! skulle ju kunna göra i någon färg i stället men vi får väl se, jag har ju helgen på mig att fundera. I somras var jag blond en sväng och det var kul i början man sedan vart jag tväräcklad och tyckte bara jag såg billig och ofräsch ut.

                blond

Mats åkte just till kontoret i Luleå. Han skulle vara ledig idag men den där myrsamlingen jag berättade om innan gör sig alltid påminnd i sådana situationer. Så nu är han och jobbar äääääändå. Karlar! jajja nu ska jag gå och se om det finns något som man kan förvandla till frukost men men te re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Miss Pjun

Du är en riktig toka, vet du om det? :) Har riktigt kul när jag sitter här o läser om dina upptåg. Haha! See ya tjejen :)

2009-01-30 @ 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0