Monster under sängen

Leges bonae ex malis moribus procreantur.
Goda lagar föds ur dåliga seder

Nyss hemkommen från Gällivare och firmafesten. Igår på vägen upp så mötte vi upp ett par som vi sålde en av firmabilarna till och sedan fortsatte resan uppåt Sverige. Väl framme så bytte vi raskt om och förflyttade oss till den sedan tidigare bokade privata bastun. Där kokade vi oss ett bra tag och smaskade på snacksbrickan med en massa goda korvar, ostar och frukter. Efter bastun så slängde vi oss i poolen. F*n va det var kul. Jag har inte badat i en pool sedan vi var på Öland för ett år sedan. Efter relaxen så var det dags för middag på Björnfällan. En delicious trerättersmiddag med bland annat oxfilé stod på menyn. Sedan var det party i en av de nybyggda stugorna. Ett par timmar efter midnatt släpade jag och Mats våra trötta arslen tillbaka till hotellet och de andra gick och lade sig i stugan. Jag hade ställt klockan men lyckades ändå försova mig till frukosten så det blev en lunch nere i staden innan vi rullade ner mot Luleå igen.

I morgon ska jag jobba arslet av mig från 08.00 och sedan ska jag iväg och hämta en ny liten medlem till familjen. En söt 12 veckors liten herre från Övik. Men han är på semester med familjen i norr så jag ska möta upp dom på sin väg tillbaka ner till Övik och ta honom.

Det är den gråa till vänster. Picasso ska han få heta. Bedårande aaaight?

Det blir filmkväll hos Fia och Micke i afton. En rysare ska det bli. "Welcome to the jungle"  Tror jag den hette. Få se om det blir att sova något i natt då eller om man ska ligga och oroa sig för monster under sängen.

Nä, nu ska jag gå ut och se hur det går för min äkta hälft men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Theresa Niemi

vad pluttigt söt den var :)

2009-07-08 @ 22:06:01
Postat av: tobys.se

Vad har jag sagt om att skaffa katt!!??!? Haha.



Ja, det kanske blir fint väder imorgon. Bad på schemat?:) Kram

2009-07-09 @ 03:02:42
URL: http://tobys.se
Postat av: Miss Pjun

Kisse kisse kisse :)

2009-07-09 @ 13:35:50
Postat av: Lina

vad söta missar!! :D träffade din man i dag :p hoppas att han hälsade från mig till dig :P

2009-07-09 @ 23:32:04
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0