Halloween completed!

Bibamus, moriendum est.
Låtom oss dricka, ty vi måste dö. dö.

Hej hej hallå. Gårdagen var lite kämpig, varav blogginlägget uteblev. Halloweenfesten var i det stora hela lyckad och bra. Det kommer så klart bilder (så fort jag har hittat sladden till kameran) Så I wouldn´t hold my breath. Ni kan inte ana vilken röra jag kan åstadkomma bland mina saker.

Mats har åkt ner till Övik idag på jobb. Jag och Lok har åkt till mamma och tänkte sova här i natt. Bara skit på tv på måndagar har jag för mig så vi får väl se vad det blir att hitta på i afton. Kanske hälsa på lite vänner?

Annars vet jag inte om jag hade så mycket att komma med. Jag återkommer lite senare men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0