Jag bad dom dra åt helvete!

Cedant arma togae, concedat laurea laudi.
Må vapnen vika för tågan och lagern för statsmannens ära


Ni glömmer väl inte att det är farsdag idag kära läsare? Jag har just varit förbi min fina pappa med lite choklad för att fira hans alldeles egna dag. Lite senare ska vi ut till Buddbyn och fia Mats pappa och där skulle vi som sagt även få middag. Jag hade tänkt åka ut efter någon snöig skogsväg med fyrhjuligen nu och låta Lok sträcka ut. Senare mot kvällen blir det väl en promenad i byn.

Jag fick ett samtal från en välgörenhetsorganistation om att skänka kläder till svältande i Afrika. Jag bad dom dra åt helvete! För om mina kläder passar svälter dom fan inte!


Undra när jag ska lyckas genomföra flytten till min nya dator. Jag tog hem alla grejer i fredags såsom säkerhetskopieringsgrejer, installationsskivor, koder mm.. men Jimmy har varit sjuk hela helgen och jag känner att jag behöver hans stöd för att klara detta, jaja den som väntar på något gott...

Nä, nu ska jag hoppa i täckdressen och ge mig ut i vintern men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0