Journeys of my life

Crescit amor nummi, quantum ipsa pecunia crevit
Kärleken till rikedom växer ju mer rikedomen växer


Åh vilken nostalgitripp det var att se Aladdin och det fungerade helt klart på engelska också. Det var många grejer som helt plötsligt "make sense" Sista tiden så har jag börjat tänka mer och mer på att resa någonstans. Det börjar kännas så längesedan. Jag är sugen på Asien eller Karibien. Jag tänkte att jag skulle dela med mig av några av mina bästa resminnen. Jag har inte bilder från alla resor på den här datorn med här kommer några. Enjoy.

Jag och Mini i China Town, New York


Uppe på Vulkanen Etnas topp (Sicilien)

Vulkanen "Stromboli" (Sicilien)

Båttur i Turkiet

Jimmy, jag och Mats på väg till Puerto Rico

Älsklingen och jag i Puerto Rico (vet inte varför det står 2005 på bilden, så längesedan var det inte)

Jag och Jimmy i Puerto Rico (Fortfarande inte 2005)


Älsklingen i Puerto Rico


Nu blev jag ju inte precis mindre sugen! Jag tror att jag bestämmer här och nu att jag ska resa någonstans till våren. Det beror ju på svininsfluensan dock. Som den obotlige hypokondrikern jag är så är det nog bäst att hålla sig hemma tills kusten är klar!

Oj vad klockan är mycket. Om jag inte hade sovit bort halva min dag så hade jag kanske varit trött. Jag känner mig så extremt ensammen när jag sitter och nattugglar, känns som att jag är den enda människan i världen som är vaken. Detta kommer jag väl att få sota för i morgon, jag har fått veta att jag skall infinna mig på kontoret 08.00 sharp! i morgon. Undra just vad det ska vara bra för. När det ska vara något speciellt på morgonkvisten så får jag alltid menande blickar av chefen, någon slags dubbelkoll att jag inte hade knäck i lurarna just i det ögonblick som tiden tillkännagavs. Jaja, det är ju tur att som står ut med mig och min brist på intresse att stiga upp på morgonen.

Nä, nu ska jag göra ett tappert försök att connecta med "John Blund" himself men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

aww tack:D



händer idag då:* ?

2009-11-20 @ 10:13:10
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0