Fångad av en stormvind....

Litteris et artibus
För vetenskap och konst

Nu är jag här och ränner igen. Jag lovar verkligen att jag ska försöka börja skriva mer sällan, så att ni trogna hinner med att läsa innan det har blivit massvis med nya sidor. Med början i morgon. Nu har ni mitt ord, högst ett innlägg i kvartalet.

Idag är det beräknad födsel men den lilla i min mage verkar inte vara någon punktlig bebis och gör sig ingen brådska alls, allt tyder ju på att ett och annat arvsanlag från den lilles pappa har smygit sig in. Så.. vi får väl se när h*n är redo att möta världen ♥ H*n är då så välkommen. Det är ju en liten kusin på väg nu också då Mats bror Jimmy och hans fina Sandra väntar på en liten dom också. Det är ju helt fantastiskt, kan det bli bättre nu!?

Sandra och Jimmy

Idag stannade jag hemma, det har blivit lite jobb, tvätt, städande och en minipromenad med Lok i snöstormen. Hela gården har drivit igen och ser obebodd ut, jag älskar verkligen sådana här väder. När vi kom in så åkte Lok i baljan och har efter det avhårats några kilo. Han tycker med andra ord att dagen började helt okej men urartade sedan och eftermiddagen kändes som en enda stor kränkning. Han ligger nu och kastar sårade blickar från sin handduk vid kaminen men snart kommer husse hem och då blir han glad igen och glömmer allt sammas, fram till imorgon då jag hade tänkt ge mig på hans klor...

Här var han inte gammal, tänkt att han fyller 5 år till sommaren.

Nä nu ska jag fortsätta att pyssla på här hemma men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan om Markus får rätt..IGEN!!

Bebis ska ju enligt honom komma natten mot Lördag, dvs: inatt sätter allt igång :)

Håll oss uppdaterade om detta sker. Då ska jag fan be Markus söka ett nytt jobb!

2010-12-17 @ 10:00:17
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: Sandra Olsson

Vad söt du e :-) Kram

2011-01-03 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0