a.k.a B1

Hannibal ad portas
Hannibal vid portarna


Nu har jag varit hos "tandläkaren" med Lok. Han var så duktig. Hon skrapade tandsten och borstade tänderna på honom. Så nu har han ett riktigt Hollywoodsmile. Nu får vi hoppas att han slutar lukta soptipp i munnen.

Nu sitter jag på kontoret och när jag är färdig här så tror jag att jag ska åka till Sandra a.k.a B1 en sväng och spela lite kort och käka cheesecake. Senare blir det bruna bönor och fläsk *mums* Mats är hemma hela veckan så någon gräsänka är jag inte för tillfället.

Igår var Cilla, Jessica, Wille och Aina på besök. Vi hade det väldigt trevligt, innan vi åkte ut till byn så började vi med en lunch på Mc´Donalds. Det var till min förvåning rätt gott, då jag i vanliga fall avskyr deras mat.

Nä nu ska jag jobba vidare men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Finns inget värre än när dom luktar så illa :P

2010-02-09 @ 14:10:36
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0