Checkade ut

Hoc coactus sum
Härtill är jag nödd och tvungen


Den oundvikliga söndagen har anlänt. Gårdagen blev som väntat mycket trevlig. Först mötte jag upp Cilla och hennes döttrar på Mc´Donalds, där blev det en riktigt lång lunch med mat, prat och lek. Sedan så gick vi i lite affärer och sedan åkte vi och kollade på en lägenhet på Porsön. När jag kom hem så hann jag inte med så mycket mer än en dusch och lite småfix innan det var dags att åka in till staden igen för att träffa upp födelsedagasföljet på Waldorf. Där fick vi god mat och trevligt sällskap. När vi kom hem igen så öppnade vi en flaska rött, spelade lite yatzy och satt bara och surrade några timmar innan vi checkade ut och fick en tidig kväll.

Idag ska vi åka till Buddbyn och hämta hem skotern som i all brådska igår blev kvar där. Sedan vet jag inte, det är ett helt strålande väder som väntar på oss utanför huset så det vore ju nästan en skam att inte ta vara på det.

Nä, nu ska jag se över frukostmöjligheterna men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Ha så kul ute i fina vädret! :)

2010-02-14 @ 10:20:57
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0