Det skulle inte gå!

Hic iacet
Här vilar


Jag såg ett avsnitt av "L WORD" igår. Danas katt dog, usch hon blev så ledsen. Som reaktion på detta så drömde jag i natt att Lok dog och jag satt och höll och gungade honom på samma sätt som hon gjort med katten. Fy fabian vad ledsen jag var när jag till slut vaknade. Jag var tvungen att ropa på honom och locka upp honom i sängen för att kunna gosa med honom resten av natten. När jag klappade inbjudande på sängen så tittade han misstänksamt på mig. Han trodde nog att det var något test på gång, för detta beteende är ju inte alls tillåtet i vanliga fall. Tillslut så tog han mod till sig och gosade nöjt ihop sig framför mig. Den dagen får aldrig komma, det skulle inte gå!





Nu sitter jag på kontoret och fixar med det sista inför avstämningen i morgon. Jag har även fyllt i en blankett för att ansöka om att få läsa Naturkunskap B, på komvux. Det kan vara bra att ha tänkte jag. På distans på också så att det inte stör mitt arbete. Jag ska ingenstans från detta kontor än på hundra tusentals år men om det någon gång skulle bli aktuellt att läsa vidare så har flera av utbildningarna jag tittat på som krav att man har just den kursen i bagaget.

 

Nä, nu kräver chefen min uppmärksamhet men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: jessica

Och inte använder du dina glasögon när du läste mitt blogg inlägg ser jag ;) haha

2010-02-11 @ 14:12:36
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: B1

Åhnej, jag haatar att ens börja tänka i dom banorna. Ingen får dö ifrån mig någonsin, usch vad jag tycker det är orättvist.

Men så är det väl.



Alltså, jag blir alldeles vimmelkantig av allt funderande på komvux och akassa och hitochdit.

2010-02-11 @ 14:33:21
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: Sassa

jo jag ska ta och kolla på alla blanketter och sånt.. När börjar nk-kursen i såna fall? är det till hösten eller?

2010-02-11 @ 16:06:30
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: sofia

Hallå nu kom jag på vad som händer i morgon, vi ska till daniel och emma för att fixa nå med bilen, vet inte hur och när men jag kan ju höra av mig då vi återvänder till byn=) micke jobbar ialla fall fredagkväll, hela lördag och söndag morgon så helgen så inet ut att få plats för någon middag ialla fall. Såg btw något ang komvux?! hallå varför? aja de kan ju inte skada om du har tid så=)

2010-02-11 @ 17:25:43
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0