Ett minne blott

Ignorantia juris nocet
Okunnighet om lagen skadar, d.v.s. det är inte förmildrande att inte känna till lagen


Då var denna helgen ett minne blott. Den har varit helt fantastisk som vanligt. I fredags så var det vin, ost och kexkväll hos Jimmy och Sandra. Erik, Sandra, vi och pappa var det som var där. Vi spelade spel, surrade och hade en mycket trevlig kväll.




Bilder tagna av Sandra

Igår så var det en riktig hemmadag. Erik och Sandra kom hit och fikade. Det gjorde även våra före detta grannar från Boden. Putte, Therese och deras lilla baby Alvin 6 veckor. Det var så kul när vi pratade om det idag. Han var så liten sa jag. "Jaha hur gammal?" var det var det någon som frågade. 6 veckor bara! VA, säger Mats. Jag trodde han var 6 månader!!! Öh... Sebbe är 6 månader. Du märkte ingen skillnad där!? Nja...
Senare under lördagen så blev vi bjudna på middag hos Jessica och markus. Där blev det middag, några öl och en allmänt trevlig umgåsafton.

Idag har jag bekantat mig med boken "Naturkunskap B"  Kursen börjar i morgon så nu är jag väl förberedd. Vi har nyss avnjutit en flottmiddag på Statoil Persön och nu ska vi goa ihop oss i soffan och kolla film.

 

Jag fick en present av min fina pappa idag. En portabel hårddisk, helt perfekt! Tusen tack!

Iomega Extern Hårddisk 500GB
Elgiganten

Nä nu ska jag söka reda på min make men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: sofia

hallå! hörde att det inte blir bå till helgen, de e lungt kom ju på att vi både har 80 och 40års kalas till helgen!=D vi ses väl iveckan förmodar jag?



xo

2010-02-28 @ 20:45:56
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: Madde

Önskar dig en fortsatt fin tisdag!

2010-03-02 @ 14:45:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Alexandra Neudatjina

läskig ost !! :S X) eller vad de nu är haha :D

2010-03-04 @ 01:23:11
URL: http://Http://Hansdotter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0