Idag, igår i morgon

Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus
Låt oss vara glada medan vi är unga


Nu har himlen öppnat sig igen. Snön vräker ner över oss och våran stad. Det skulle snöa 30 cm i veckan hörde jag och det har ju börjat bra i så fall. Vi har ett par kompisar som jobbar i plogsvängen och detta yrke verkar ha saboterat snölyckan för dom ganska rejält. När snön faller betyder det inställda planer för dom för då är det bara att hoppa in i traktorerna och skrapa gatorna rena.

 

Ikväll ska Mats ut på affärsmiddag och jag ska åka till Piteå och hälsa på min käre vän Cilla. Hon har sina döttrar hemma så det blir bara filmmys i soffan, köper väl med lite middag som vi kan äta där. I morgon så blir det väl jobb som vanligt, funderar även på att hälsa på jessica, det känns längesen.

Sandra har lagt ut bilder från igår på sin blogg, tagna med deras vööörstingkamerna, helt fantastiska bilder.

Jag och Lok efter att han tacklat omkull mig 
 
Fina lilla puppy Miro

Lok

Bilderna är som sagt lånade från Sandras blogg http://sandriks.blogg.se


Nä nu ska jag fortsätta jobba ett tag och sen ska jag åka hem till lille Lok. men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

 

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: jessica

Trevligt att du funderar på att besöka mig:) Och lika trevligt lät det att besöka Cilla:)

Du får hälsa henne så mkt från mig, hade vart kul att se henne..

2010-02-02 @ 14:37:52
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: jessica

Kan tyvärr inte ikväll, nästa gång :) men vi hörs av imorn!

2010-02-02 @ 16:46:16
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0