Sönder och samman

Hinc illae lacrimae
Härav dessa tårar


Då var det lördag, Mats håller på att göra sig i ordning för att åka till storklinten med sina polare. Dom ska köra skoter dit. Jag betackade mig eftersom att jag är en mycket frusen tjej och det är -18 idag. Jag ska träffa Cilla i stan och äta lunch, efter det så får vi väl se vad vi hittar på. Idag fyller Mats kusin år så ikväll ska jag Mats och Jimmy med hans familj och vänner på Waldorf och äta. Sedan blir det myskväll hemma i soffan med en flaska rött.

 

Vad roligt det känns med en ny blogg, jag tycker att den blev jättefin. Precis min stil, så här kommer jag att trivas. Tack än en gång Sandra!

Igår så började jag och Sandra dagen med att åka och fota Ängesbyskylten, sedan åkte vi till mig och spelade kort. När Erik slutade jobba så kom han och hämtade oss, då åkte vi in till stan och åt lunch, tittade på en bil åt Sandras pappa och hämtade ut Eriks pass på polisstationen. När jag kom hem igen så åkte jag till Fia och Micke. Sebbe satt i sin barnstol och åt banan när jag kom, helt sjukt vad snabbt han utvecklas. Snart åker han ju raggen med trehjulingen på byn.

För övrigt så håller jag på att svettas sönder och samman. Mats eldade på lite ordentligare än vanligt igår och nu när vi vaknade så visade tremometern på 30 grader, det är inte ok! Det var inte en droppe vatten kvar i djurens skålar.


Hela kostcirkeln

Nä, nu ska jag äta lite frukost men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0