Springa på krogen och mingla

Honores mutant mores
Ärorna förändrar sederna


Sådär då var middagen klar, jag har just öppnat en iskall Bacardi Breezer. Nu är det bara att invänta Jimmy och Sandra. Det blir lite middag, några driknar, spela spel och surra här ikväll. Trevligt, nog tror jag att det är åldern som har börjat ta ut sin rätt när man hellre sitter hemma och degar än att springa på krogen och mingla. Jaja jag kanske återgår till mitt normala jag snart. Förresten, är det inte åldern så är det lathet. Nu när vi har valt att bosätta oss ute på vischan så blev det ju genast mycket besvärligare att åka på krogen. Det ska fixas och trixas med skjuts och går inte det så blir det taxi och det kostar ju en halv förmögenhet hit ut.

I morgon ska Mats och Jimmys kusin komma till byn och hjälpa Jimmy att monterna turbon i skotern. Vi kommer väl förhudligen att hänga där en del vi också, annars vet jag inte. Det blir väl skoter om det inte är allt för kallt.

Min kusin fick på tal om brödrostar barn för ett tag sedan så henne måste jag åka och hälsa på. En liten kille blev det. Frans/Frasse skulle han visst heta.

Nä nu kom Sandra och Jimmy, ska kila. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: B1

Erik blev också turbokåt så vi kommer nog också hänga gäng hos Jimmy imorn! Lets make it a date!

2010-02-20 @ 00:07:12
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha vad hände med dig igår? aja de va lika, för vi var ändå inte hemma fören efter 19.00 lycka till med skotrandet idag=) ni är tapper ni -28 grader här!

2010-02-20 @ 09:22:43
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: sofia

hi hi det e ju klart du inte räknas dit! fatar du väl! jo vi gör ett nytt försök i veckan. xo

2010-02-21 @ 08:41:28
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: B1

Haha jaa visst, jag blev lite bebissjuk men kom på att jag nog inte kan ta hem några fler djur nu! :D

Neej vi lyckades ju inte så bra men vi får kontakta varann via telefunk för att försöka omboka :P

2010-02-21 @ 09:33:25
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0